пʼятницю, 11 квітня 2008 р.

Поспіхом (заскочив у інет-кафе)

Годину тому проїхав так добре помітну на мапах у Гуглі дамбу біля Нової Каховки, і ось я тут. Дощ, проте усі навколо переконані, що після обіду буде спека. Знайшов базар, купив пару шкарпеток, бо страшенно замерз у ноги. На базарі взнав, де тут пошта, де можна купити газети, і чи реально тут зняти квартиру. Знати квариру, як здається торгівкам, не дуже реально.

Добре, купив газету, в які повинні були бути об*яви (от пришиблена розкладка, апострофа нема, проте є така потрібна буква "ё"). В газеті об*яв всього з десять, а про квартири, що здаються не подобово, лиш одна. Дзвонимо, питаємо, квартира однокімната, нічим мені не цікава.

Невже це й все? Яким іще чином можна взнати, де можна знайти тут житло? На стовбах об*яв якось не дуже багато, лиш про купівлю волосся і про "потрібні різноробочі".

Хоча до вечора час ще є, пошукаю ще.

Вчора такий самий день у пошуках пройшов і в Бериславі. Було багато всяких хаток, де одна спаленька і ще трішки коридорчика, і трошки більших хаток, де спаленьок дві, і кухня вже не у коридорчику, проте вода на дворі (про інші вигоди годі й казати). Щоправда, були й такі хатки, де була вода всередині, і газ проведено, і кімнат чотири, і окрема кухня, проте такі хати лиш продавались, і коштували гарну купу грошей (по правді, не таку вже й купу, і аби таку хату купити де у областному місті, то таких куп довелось би скласти зо п*ять, але що грошей у мене байдуже нема, то купа навіть мала видається на гарну). І те ж саме з квартирами. Здати чомусь ніхто не хоче, усі хотять продати.

А одна тітка, коли я намагався її заспокоїти (бо вона боялася, що квартиру її вкрадуть, чи спалять, чи "бросят, втєчут, і нізашо мені не заплотят"),  мені сказала: "Ну мені якто страшно здавать жильйо людям нєтрадіционной орієнтациї". Я занімів! З якого боку я виглядав, як "чєловєк нєтрадіционной орієнтациї"? Навмисне старався виглядати якомога нормальніше, сорочку вдягнув... Потім допер, це вона так відреагувала на мою заяву про те, що я з баптистської церкви. Приїду додому, розкажу пасторові, ото він вже зрадіє...
 

Немає коментарів:

Перекорьожити на нужний єзиг