вівторок, 1 квітня 2008 р.

Там, де не впорався Гугл

Сидів вчора і шукав інфу про тепле місто на півдні. Тепле місто, в якому купа солодких фруктів більшу частину року, в якому дешеві хати в аренду, і в хатах тих немає мишей, де є вода і світло цілодобово, де можна мати якісний інтернет за тверезою ціною. Шукав я інфу про омріяне місто на наступних декілька років. Місто таке є, це я вже знаю, а от інфи про нього -- фіг. Тобто, традиційної інфи у вигляді об'яв про продаж нерухомості, дешеве встановлення пластикових вікон, найм квартир, втрачені документи... Так само повна відсутність якихось онлайнових версій місцевих медій. Це недобре. Наштовхує на думку якщо не про відсутність самих медій, то принаймні про відсутність онлайну. На цю саму думку наштовхує цілковита відсутність форумів зі скаргами на роботу місцевих провайдерів. Власне, відсутність форумів не лише з цими скаргами, а з будь-якими скаргами на хай би що-небудь місцеве. По-правді, форумів, в яких би хвалилось що-небудь місцеве, теж не було, як і взагалі будь-яких форумів про будь-що місцеве.

Проте, я ж знаю, що за область. Є ж сайт облдержадміністрації. Заходжу, з великою насолодою і цікавістю дивлюсь на тирнетну версію суміші совєцької дошки пошани і стенду з успіхами регіону, клацаю на районному центрі на міні-мапі, і маю в результаті інфи той самий фіг, з якого все починалось. Навіть Вікіпедія дала мені більше відомостей про містечко. В ньому ж, як думається, ост-готи жили, а ОДА мені повідомляє лише про наявність на території містечка кількох підприємств.

Далі натрапив на сайт, де рекламувалась продукція місцевого сирзаводу. Цікаво, але не зовсім те, що я шукав. Якесь дівчисько на національно-свідомому форумі (немісцевому) розказує, яке славне в неї місто. Теж цікаво і приємно, проте знову не зовсім те. Далі. О, дядько продає хату... Тут має бути і про найм житла теж. Але ні, одна лише хата на продаж, газ не проведено, грошей у мене все-одно немає. Але дядько об'яву виставив, вказав номер "аськи", значить, і тирнет який-не-який, але є. Їдемо далі. О, сайт про провайдерів України. Облом, міста моєї мрії у базі немає. Але ж є всюдисущий Укртелеком. Дивимось, що можна собі замовити. Ну, по правді, не так вже й багато. Інтернет по дайл-апу можна. Дорого, повільно, але можна. А в них же є "Ого". Навіть можна перевірити, чи буде працювати на твоєму номері. Ну, номера я не маю, але маю номер телефона райради. Втішив мене Укртелеком, в райраді можна провести швидкий інтернет. Треба буде, коли туди переселюсь, їм про це сказати.

По суті, тут пошуки і завершились. З Укртелекомом був далі цікавий досвід, але зараз маю бігти, тому про досвід згодом...

2 коментарі:

Ulrikhe Lukoie сказав...
Автор видалив цей коментар.
Ulrikhe Lukoie сказав...

а чо ты думаешь шо дядька сидит в етом самом мухо...нске? может от слинял в кийов, и оттуда рулит своими грязными риелторскими делишками? и газ с собой прихватил ко всему прочему! значит дядька - москаль! я б не советовал в ту хату! а шо за город то?

ЗЫЖ от блоггер, блин, даже не дает править свои камменты.. :(

Перекорьожити на нужний єзиг